1. Hjem
  2. Bli kunde
  3. Digitale regnskapsløsninger

Digitale regnskapsløsninger

 

SpareBank 1 Regnskapshuset SR er sertifisert Visma partner. Vi har egen IT avdeling som bistår våre kunder med rådgiving knyttet til automatisering og digitaliseringsprosesser. Vi har også Partneravtaler med Power Office «GO» og Xledger og har dermed mye kompetanse på hvilke systemløsninger som er best for din bedrift.

Regnskapsnett er en komplett IT løsning for deg som kunde. Det etableres en felles plattform for regnskapskontor og regnskapskunde der vi tilrettelegger for sømløs samhandling og effektiv bilagshåndtering. Dette oppnås ved å innføre tidsbesparende rutiner for skanning av bilag, elektronisk regningsbetaling, effektiv programvare for avstemming samt gode fakturarutiner.

 

modell.png

 

Implementering av kundeløsninger

  • En kreativ prosess hvor vi kartlegger forretningsprosesser og via en «IT-verktøykasse» lager en tilpasset kundeløsning
  • Bygger på standard Visma Business ERP funksjonalitet (regnskap, ordre/faktura, logistikk, CRM)
  • On-boarding prosess:
    • Felles kundemøte (Regnskapshuset + Compute)
    • Avklaring av behov + utarbeidelse av pristilbud
    • Ved aksept
      • Kartlegging forretningsprosesser og utvikling av løsning (Wrike prosjektstyring)
      • Opplæring / dokumentasjon
      • Løpende løsningsutvikling

 

I samarbeid med Compute (www.compute.no) tilbyr Sparebank1 Regnskapshuset tilknytting til vårt administrative system over internett – Regnskapsnett.
Vi har allerede en rekke eksterne brukere på denne løsningen, og brukernes tilbakemeldinger har vært svært gode.


Regnskapsnett har mange fordeler:

  • Sparer investeringer i kostbar programvare og maskinvare
  • Lave krav maskinvare hos kunden.
  • Tilgang til alle funksjoner i et fleksibelt og gjennomprøvd administrativt system fra et av skandinavias største programvarehus – Visma Software AS.
  • Problemfri oppgradering av programvare.
  • Vi har bred erfaring og spesialkompetanse rundt Visma, og kan tilpasse løsninger spesielt for din bedrift.
  • Full fleksibilitet i arbeidsdelingen med regnskapsfører – du velger selv hva du selv vil gjøre og hva regnskapsfører skal utføre.
  • Direkte brukerstøtte fra regnskapsfører gir bedre utnyttelse av vår kompetanse og forenkler dialogen rundt regnskapsførselen.
  • Direkte rapportering og innsyn i alle deler av regnskaps- og logistikkløsningen.
  • Overlat IT-driften til oss, vi ivaretar sikkerhetskopiering og løpende vedlikehold.
  • Forutsigbare IT kostnader for deg

 

Ønsker du å vite mer om våre digitale regnskapsløsninger?

Vi skreddersyr løsninger for deg og din bedrift. Velg kontaktform nedenfor.

Vi bruker cookies. For mer informasjon trykk her.